Marketingový plán restaurace A. Club – Albina Salakhutdinova
Albina Salakhutdinova
Bakalářská práce
Marketingový plán restaurace A. Club
Marketing plan for restaurant A. Club
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro restaurační podnik situovaný v turisticky atraktivní části Prahy, jehož hlavními klienty jsou zahraniční návštěvníci. Prostředí tohoto odvětví je charakteristické zvyšujícím se tlakem na kvalitu provedení a šíři poskytovaných služeb při současném požadavku na zachování dobrého poměru kvality a ceny. Je také charakterizováno vysokou konkurencí a fixními …víceAbstract:
The work consists of actual creating of marketing plan for hospitality firm positioned in parts of Prague that are frequently visited by tourists. One of main feature of this environment is vast pressure on service quality and ability to provide solid performance/price ratio. It is another features are big competitive environment with many competitors and high fix costs. These are reasons why marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7776/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALAKHUTDINOVA, Albina. \textit{Marketingový plán restaurace A. Club}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3fc9j4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Marta Lisnycha -
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Huong Giang Nguyenová -
Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace
Nikola Trousilová -
Ethical Marketing
Anastasia Frolova -
Vytvoření konceptu nekuřácké a bezlepkové restaurace v Praze
Barbora Chandrycká