Albina Salakhutdinova

Bakalářská práce

Marketingový plán restaurace A. Club

Marketing plan for restaurant A. Club
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro restaurační podnik situovaný v turisticky atraktivní části Prahy, jehož hlavními klienty jsou zahraniční návštěvníci. Prostředí tohoto odvětví je charakteristické zvyšujícím se tlakem na kvalitu provedení a šíři poskytovaných služeb při současném požadavku na zachování dobrého poměru kvality a ceny. Je také charakterizováno vysokou konkurencí a fixními …více
Abstract:
The work consists of actual creating of marketing plan for hospitality firm positioned in parts of Prague that are frequently visited by tourists. One of main feature of this environment is vast pressure on service quality and ability to provide solid performance/price ratio. It is another features are big competitive environment with many competitors and high fix costs. These are reasons why marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví