Tereza Koutová
Master's thesis
Strategie značky Rex na českém trhu
Strategy of the Rex brand on the Czech Market
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Rex na českém trhu, se zaměřením na relaunch, který proběhl v roce 2012. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního výzkumu vyhodnotit možnosti značky Rex a na jejich základě stanovit doporučení do budoucna. Úvodní teoretická část se věnuje definování základních pojmů vztahujících se ke strategii řízení značky. Druhá část se zabývá představením …moreAbstract:
The thesis analyses marketing strategy of the Rex brand on the Czech market, with a focus on a relaunch implemented in 2012. The purpose of this thesis is to evaluate potential opportunities of Rex by means of personal research and to determine some future recommendations on the basis of the discovered opportunities. The first theoretical part defines the basic terms related to brand management strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37737
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Markéta Nemeškalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková