Spielerische Aktivitäten im DaF für den Schulunterricht – Bc. Annemarie Kuřeová
Bc. Annemarie Kuřeová
Diplomová práce
Spielerische Aktivitäten im DaF für den Schulunterricht
Playing activities in German as foreign language in the school
Abstract:
This master thesis is focused on playing activities for teaching German as a foreign language. The theoretical part deals with the Common European Framework of Reference for Languages, sets conception of education based on the Framework of Reference, describes how the teaching in the classroom is supposed to look like and last but not least this master thesis is focused on playing activities themselves …víceAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje aktivizačním metodám ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Teoretická část se zabývá Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky, nastiňuje koncepci Rámcového vzdělávání, popisuje, jak by měla vypadat vyučovací hodina, a v neposlední řadě je pozornost věnovaná samostatným aktivizačním metodám. V praktické části jsou konkrétní ukázky jednotlivých činností, které obsahují …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jmwnf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Kovář, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Negotiating the European Multiannual Financial Framework. An assesment of Germany and Poland in the light of Two Level Games
Hanna Petronella Pors -
An Austrian Approach to Europe: Establishing a Hayekian Framework of European Integration
Richard John Mason -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková