Využití projektové výuky k informovanosti žáků základní školy v oblasti problematiky genderu – Bc. Lenka Říhová
Bc. Lenka Říhová
Diplomová práce
Využití projektové výuky k informovanosti žáků základní školy v oblasti problematiky genderu
Using of the project method to inform pupils in primary school about the sphere of gender issues
Anotace:
Tato práce se zabývá v dnešní době aktuální a neméně diskutovanou problematikou genderu, vnímání genderových rolí a stereotypů. Více se zaměřuje na prostředí školy a genderově citlivé výuky. Cílem práce je zjištění stavu vědomostí a postojů a zároveň zvýšení informovanosti žáků a žákyň vyšších ročníků základních škol v této oblasti prostřednictvím projektové výuky.Abstract:
This paper is concerned with a current and very often discussed topic of gender, perceptions of gender roles and stereotypes. It is targeted especially at the school environment and gender-sensitive lessons. The aim of the paper is to find out the state of knowledge and attitudes of pupils from higher grades of ground schools in this area through the project method.Klíčová slova
gender pohlaví genderové role genderové stereotypy feminismus sexualita školní prostředí genderově senzitivní výuka školní komunikace projektová výuka kvalitativní výzkum / gender sex gender roles gender stereotypes feminism sexuality school environment gender-sensitive lessons school comunication project method qualitative researche
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u6uit/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
"Vzdělání mění osud." Kvalitativní výzkum na téma socializace čínského studenta
Kateřina Stluková -
Kvalitativní výzkum přístupu k plně autonomním osobním vozidlům mezi maturanty
Filip Havlík -
Kvalitativní výzkum kritických momentů manažerské praxe v kontextu existenciálních přístupů k seberozvoji
Michal MÜLLER -
Pozitivní aspekty hraní počítačových her: Kvalitativní výzkum mezi hráči spolku Inaequalis
Lukáš MRÁČEK -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ