Artificial intelligence in the field of qualitative marketing research in the Czech Republic – Robert Zámečník
Robert Zámečník
Disertační práce
Artificial intelligence in the field of qualitative marketing research in the Czech Republic
Umělá inteligence v oblasti kvalitativního marketingového výzkumu v ČR
Anotace:
Abstrakt Zavádění, využívání a adopce technologie umělé inteligence má a bude mít zřejmě závažné důsledky a dopady v průmyslu průzkumu trhu. Tato práce přináší pohled z perspektivy kvalitativního marketingového výzkumu na aktuální problém adopce umělé inteligence. Tato práce obsahuje syntetizuje existující literaturu zaměřenou na adopci umělé inteligence a dostupných informací o technologiích umělé …víceAbstract:
Abstract The introduction, use and adoption of artificial intelligence technology has and will probably have serious consequences and impacts in the market research industry. This work brings a view from the perspective of qualitative marketing research on the current problem of artificial intelligence adoption. This work synthesizes the existing literature focused on the adoption of artificial intelligence …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Miroslav Špaček, Eva Hanuláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95680
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program:
Management a manažerská ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral