Robert Zámečník

Disertační práce

Artificial intelligence in the field of qualitative marketing research in the Czech Republic

Umělá inteligence v oblasti kvalitativního marketingového výzkumu v ČR
Anotace:
Abstrakt Zavádění, využívání a adopce technologie umělé inteligence má a bude mít zřejmě závažné důsledky a dopady v průmyslu průzkumu trhu. Tato práce přináší pohled z perspektivy kvalitativního marketingového výzkumu na aktuální problém adopce umělé inteligence. Tato práce obsahuje syntetizuje existující literaturu zaměřenou na adopci umělé inteligence a dostupných informací o technologiích umělé …více
Abstract:
Abstract The introduction, use and adoption of artificial intelligence technology has and will probably have serious consequences and impacts in the market research industry. This work brings a view from the perspective of qualitative marketing research on the current problem of artificial intelligence adoption. This work synthesizes the existing literature focused on the adoption of artificial intelligence …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2025
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Miroslav Špaček, Eva Hanuláková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95680

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program:
Management a manažerská ekonomie