Analýza image značky Fructal na českém trhu – Tomáš VITÁSEK
Tomáš VITÁSEK
Bakalářská práce
Analýza image značky Fructal na českém trhu
Image Analysis of Brand-name Fructal in the Market Area of the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to suggest a solution for the image improvement of the Fructal brand at the Czech market area. The theoretical section summarizes relevant litera-ture on the brand itself, defining what the brand is, how it came into existence and which features and values it has. Brand elements and basic concepts of the brand are analyzed in separate chapters. One whole chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
13211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VITÁSEK, Tomáš. Analýza image značky Fructal na českém trhu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Budovanie značky: Analýza značky Quiksilver
Zuzana Stromková -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Analýza využití značky
Filip Azer -
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
Diana Fašangová -
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
Eliška Dokulilová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová