Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS – Bc. Daria Kovun
Bc. Daria Kovun
Bakalářská práce
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
The Screenplay and Implementation of Promotional Videos for Marketing Communications in VŠFS
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména problematikou projektování scénáře a realizací propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS. Oborovým teoretickým rámcem bude koncept marketingového komunikačního mixu tak, jak ho popisuje příslušná odborná literatura. Dále je obecně popsána tvorba virálního videa v marketingové komunikaci. Vlastním konkrétním cílem práce je textové projektování …víceAbstract:
Bachelor thesis applies mainly to issue of screenplay planning and implementation of viral video for marketing communications at VŠFS. Concept of marketing communication mix will be a theoretical framework, which is described by relevant specialized literature. Next step is description of viral video creating in marketing communications. Another particular aim of this thesis will be viral video text …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t6kxs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova