Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS – Bc. Daria Kovun
Bc. Daria Kovun
Bachelor's thesis
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
The Screenplay and Implementation of Promotional Videos for Marketing Communications in VŠFS
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména problematikou projektování scénáře a realizací propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS. Oborovým teoretickým rámcem bude koncept marketingového komunikačního mixu tak, jak ho popisuje příslušná odborná literatura. Dále je obecně popsána tvorba virálního videa v marketingové komunikaci. Vlastním konkrétním cílem práce je textové projektování …moreAbstract:
Bachelor thesis applies mainly to issue of screenplay planning and implementation of viral video for marketing communications at VŠFS. Concept of marketing communication mix will be a theoretical framework, which is described by relevant specialized literature. Next step is description of viral video creating in marketing communications. Another particular aim of this thesis will be viral video text …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t6kxs/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVUN, Daria. \textit{Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3gkfq5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova