Marketingová podpora prodeje motoplášťů značky Mitas – Ing. Eva SKÝPALOVÁ
Ing. Eva SKÝPALOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová podpora prodeje motoplášťů značky Mitas
The Sales Promotion of Motorcycle Tires of Brand Mitas
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo vytvoření marketingové studie pro zvýšení prodeje pneumatik ve firmě MITAS, a. s. Analyzovala jsem současný stav prodeje na českém i světovém trhu. Na základě analýzy doporučuji, aby se firma více prezentovala na motocyklových závodech. Další možností zviditelnění je spolupráce se zpracovateli výsledků. K danému tématu jsem zpracovala teoretická východiska.Abstract:
The aim of my bachalor thesis was to develope marketing study to increase tire sales in the firm MITAS, Ltd. I have analysed the Czech and the international trade market. On the basis of analisis I advise the firm to present itself more on motorcycles races. Next posibility to promote the firm on the market is to cooperate with timekeepers at the races. I have supported my research with the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4122
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÝPALOVÁ, Eva. Marketingová podpora prodeje motoplášťů značky Mitas. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková