Firemní kultura a její vliv na efektivitu prodeje – Bc. Jakub Okasa
Bc. Jakub Okasa
Bakalářská práce
Firemní kultura a její vliv na efektivitu prodeje
Company culture and its influence on the sale effectivity
Abstract:
This thesis describes the theory of the corporate culture, it explains the criteria that are necessary for building the culture and the proper functioning of the company. An essential part is also the corporate etiquette, motivation and compensation of employees. It directly influences the efficiency of sales.Abstract:
V tejto práci je popísaná teória firemnej kultúry, kde sú vysvetlené jej kritéria, ktoré sú potrebné pre budovanie kultúry a dobré fungovanie firmy. Neodmysliteľnou časťou je aj firemná etiketa, motivácia a odmeňovanie zamestnancov čo priamo ovplyvňuje efektivitu predaja.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ab91w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Antonín Schneider
- Oponent: Ing. Juraj Koník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců
Dana Henčeková -
Změna organizační kultury směrem k učící se organizaci
Zuzana Zázrivcová -
Developing a Coaching and Mentoring Culture in a Company
Kseniia Darganova -
Organizational culture in a selected company
Šimon Kopsa -
Firemná kultúra a firemná etika v pracovnoprávnych vzťahoch
Alena Peťková -
Firemná kultúra a etické kódexy v pracovnoprávnych vzťahoch
Valéria Segedyová -
Aplikácia a dodržiavanie etického kódexu vo vybranej bankovej inštitúcií
Alena Kočambová -
Competencies and Qualifications of Management and Staff at Tourism and Hospitality Establishments
Anastasiya Matviyenka