Martina Urbanová

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu v kampani cílené na mladé uživatele sociálních sítí

The utilization of influencer marketing in a campaign targeting young social media users
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití influencer marketingu v kampani cílené na mladé uživatele sociálních sítí. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingu a detailně rozebírá sociální sítě a influencer marketing. Analytická část se pak podrobně zabývá analýzou současného stavu, který je následně porovnán s výsledky z dotazníkového šetření. V návrhové části je představen konkrétní …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the utilization of influencer marketing in a campaign targeting young social media users. The theoretical part presents definitions of basic marketing terms and examines social networks and influencer marketing in detail. The analytical part deals with the analysis of the current situation, which is compared with the results of the questionnaire survey. A specific proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON