Miluše Tůmová

Disertační práce

Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody

Customer satisfaction as a factor of sustainable competitive advantage
Anotace:
Disertační práce, která se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve vztahu k tvorbě konkurenční výhody. Metodologie použitá pro účely disertační práce. Proces výzkumu spokojenosti a loajality zákazníků. Reference k zahraniční literatuře a dalším pramenům. Formulace cílů disertace a hypotéz. Specifika spokojenosti zákazníků v oblasti poskytování služeb s vysokým podílem personální složky.
Abstract:
Doctoral thesis, which deals with customer satisfaction and customer loyalty in relation to a competitive advantage. Methodology used for purposes of doctoral thesis. The process of consumer satisfaction and consumer loyalty research. References to foreign literature. A formulation of objectives and hypotheses. Specifics of customer satisfaction in the field of services with a high proportion of personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
  • Vedoucí: Vladimír Chalupský
  • Oponent: Hilda Bártová, Vojtěch Koráb

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33419