Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o. – Jakub MIKŠ
Jakub MIKŠ
Bachelor's thesis
Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.
Proposal for improvement of marketing mix of services at TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o. Společnost poskytuje svým zákazníkům širokou škálu služeb v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Primárním cílem bakalářské práce je najít způsoby zlepšení marketingového mixu společnosti za pomoci analýzy a zhodnocení. Identifikovat hrozby a příležitosti společnosti a navrhnout …viacAbstract:
The bachelor thesis I focused on analysis of marketing mix of services in Tax & Accounting Experts plc. The company provide a wide range of services in Tax and Accounting sphere. Primary purpose of this thesis is find means improvement of marketing mix of services with the aid of analysis and review. Identify an threats, opportunities and power assistance.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKŠ, Jakub. \textit{Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX \&{} ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/3hlvpz/.
Jak správně citovat práci
MIKŠ, Jakub. Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík