Marketingová komunikace Zátiší Catering Group, a. s. – Bc. Zuzana Volková
Bc. Zuzana Volková
Master's thesis
Marketingová komunikace Zátiší Catering Group, a. s.
The Marketing Communication of Zatiší Catering Group, a. s.
Anotácia:
Diplomová práce je vypracována na téma Marketingová komunikace Zátiší Catering Group, a.s. Hlavním cílem práce je předložit návrhy na zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce se zaměřuje na předložení návrhů na zlepšení komunikace s veřejností v on-line prostředí. V praktické části předkládané diplomové práce je nejprve představena společnost, následně je vyhodnoceno dotazníkové …viacAbstract:
The diploma thesis is elaborated on the topic of Marketing Communication Zátiší Catering Group, a.s. The main goal of this work is to present proposals for improvement in the field of marketing communication of a selected company. The work focuses on the submission of proposals to improve communication with the public in the online environment. In the practical part of the submitted diploma thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva