Bc. Filip Mráz
Master's thesis
Budování značky
Brand Building
Abstract:
Předmětem diplomové práce s názvem Budování značky je popis aktivit firmy, které nám ukazují způsob, jakým bude firma postupovat při vstupu na globální trh a následném budování samotné značky. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní aktivity, které pomáhají firmě se dostat a následně uspět na trhu. Praktická část se skládá z rozboru brandingu a zároveň rebrandingu celosvětově známe značky …moreAbstract:
The subject of the thesis work called Brand Building is a description of the company´s activities, which show us how the company will proceed when it enters to the global market and then building the brand itself. In the theoretical part are described basic activities that helps the company to get and then suceed in the market. The practical part consists of an analysis of branding and rebranding of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bzemv/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Marketingová komunikace v globálním světě
Martin Bezemek -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Šárka Býmová -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová