Bc. Filip Mráz

Master's thesis

Budování značky

Brand Building
Abstract:
Předmětem diplomové práce s názvem Budování značky je popis aktivit firmy, které nám ukazují způsob, jakým bude firma postupovat při vstupu na globální trh a následném budování samotné značky. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní aktivity, které pomáhají firmě se dostat a následně uspět na trhu. Praktická část se skládá z rozboru brandingu a zároveň rebrandingu celosvětově známe značky …more
Abstract:
The subject of the thesis work called Brand Building is a description of the company´s activities, which show us how the company will proceed when it enters to the global market and then building the brand itself. In the theoretical part are described basic activities that helps the company to get and then suceed in the market. The practical part consists of an analysis of branding and rebranding of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní