Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o. – Bc. Kristýna Kábrtová
Bc. Kristýna Kábrtová
Master's thesis
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Marketing mix of hotel Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingového mixu hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o. V první, teoreticko-metodologické části, je provedeno seznámení s významem marketingu a marketingového mixu a jsou stanovena teoretická východiska, která jsou použitelná pro část aplikační. Ve druhé části práce, části aplikační, je charakterizován hotel Falkensteiner Maria Prag a hotelový řetězec …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze marketing mix of hotel Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o. In the first theoretical part of the diploma thesis, terms as marketing and marketing mix are explained and theoretical starting points are set in order to take an advantage of them in terms of practical part of diploma thesis. In the second practical part hotel Falkensteiner Maria Prag is analyzed …moreKeywords
Marketing marketingový mix služba hotelová služba analýza prostředí marketingové mikroprostředí a makroprostředí SWOT analýza analýza Porterových sil PEST analýza produkt cena místo prostředí propagace procesy lidské zdroje balíčky služeb programy partnerství zákazník metoda STP segmentace marketingový výzkum Marketing marketing mix service hotel service analysis of environment marketing micro and macro environment SWOT analysis analysis of Porter forces PEST analysis product price place physical evidence promotion processes people packaging programmes partnership client method STP segmentation marketing research
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ipiv6/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík