Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o. – Bc. Kristýna Kábrtová
Bc. Kristýna Kábrtová
Diplomová práce
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Marketing mix of hotel Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingového mixu hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o. V první, teoreticko-metodologické části, je provedeno seznámení s významem marketingu a marketingového mixu a jsou stanovena teoretická východiska, která jsou použitelná pro část aplikační. Ve druhé části práce, části aplikační, je charakterizován hotel Falkensteiner Maria Prag a hotelový řetězec …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze marketing mix of hotel Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o. In the first theoretical part of the diploma thesis, terms as marketing and marketing mix are explained and theoretical starting points are set in order to take an advantage of them in terms of practical part of diploma thesis. In the second practical part hotel Falkensteiner Maria Prag is analyzed …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix služba hotelová služba analýza prostředí marketingové mikroprostředí a makroprostředí SWOT analýza analýza Porterových sil PEST analýza produkt cena místo prostředí propagace procesy lidské zdroje balíčky služeb programy partnerství zákazník metoda STP segmentace marketingový výzkum Marketing marketing mix service hotel service analysis of environment marketing micro and macro environment SWOT analysis analysis of Porter forces PEST analysis product price place physical evidence promotion processes people packaging programmes partnership client method STP segmentation marketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ipiv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík