Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti – Patricie Fojtíková
Patricie Fojtíková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti
Marketing Communication Analysis of a Banking Company
Abstract:
Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace bankovní společnosti. Cílem práce je analýza komunikace společnosti Air Bank. Pro sběr dat, byla zvolena metoda CAWI. Byl vytvořen online dotazník, který byl sdílen na sociálních sítích. V práci je obsaženo sedm kapitol. První kapitola je zaměřená na uvedení bakalářské práce. Druhá kapitola popisuje teoretická východiska marketingové komunikace. Třetí …moreAbstract:
The bachelor´s deals with the analysis of marketing communication of a banking company. The aim of this work is to analyze the communication of the company Air Bank. The CAWI method was chosen for data collection. An online questionnaire was created and shared on social networks. The work contains seven chapters. The first chapter is focused on the introduction of the bachelor's thesis. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146883
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Petr Lůžek
- Reader: Miloš Kotrle
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Alexandra Mandová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová