Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea – Tereza Jirovská
Tereza Jirovská
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Marketing Research on the Exaple of LEGO Korea
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of marketing research in the theoretical level, as well as in practice, using the example of the LEGO Company. The target is to confirm that commonly available theory and described methodology of marketing research in marketing publications, analyzed in the first part of my work, finds its application in the real life of a prospering international company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40246
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Petr Břoušek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová