Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi – Aneta Svobodová
Aneta Svobodová
Bakalářská práce
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi online reklamy především modelu Pay per Click v českém a slovenském internetovém prostředí přímo v praxi. Teoretická práce obsahuje marketingovou rešerši, která mimo jiné uvádí typologii reklam pro použití v praktické části. Poskytuje přehled systémů pro nastavování a vyhodnocování kampaní využité pro tuto práci. Praktická část popisuje výsledky implementované …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on advertisement options, mainly on the Pay per click model inthe Czech and Slovak internet environment directly in practice. Theoretical part includes a marketing research, that among others mentions typology of advertisements used in the practical part. Practical part describes results of the implemented marketing strategy in a specific company, focused on Pay per …víceKlíčová slova
marketingový mix online marketing reklama SEM PPC Google AdWords Sklik Google Analytics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3iihid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula
Název
Vložil
Vloženo
Práva