Bc. Tomáš Bojanovský

Master's thesis

Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka

Influence of sales promotion and loyalty programs to change customer buying behavior
Abstract:
Cílem práce bylo porovnat a vyhodnotit dva konkurenční věrnostní programy provozovatelů čerpacích stanic, připravit komplexní návrh věrnostního programu pro potenciálního zákazníka. Teoretická část je věnována historii marketingu, komunikačnímu mixu, loajalitě zákazníků a věrnostním programům včetně jejich výhod a nevýhod a nových trendů. V praktické části jsou analyzovány dvě konkurenční společností …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to compare and to evaluate two competing loyalty programmes of gas station owners and to prepare a complex proposal of a loyalty programme for a potentional customer. The theoretical part of the thesis deals with the history of marketing, communication mix, customer loyalty and loyalty programmes, including their advantages, disadvantages and new trends. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní