Inovace na trhu bankovních úvěrových produktů pro malé a střední podniky – Ing. Ivana Olečková
Ing. Ivana Olečková
Diplomová práce
Inovace na trhu bankovních úvěrových produktů pro malé a střední podniky
Innovation in the market bank loan products for SME
Abstract:
In my thesis I try to scan the current Czech market of bank loan products for small and medium enterprises, to be exact operation credits for medium enterprises. I modified the original objective into discovering an innovative credit product from the position of a bank which for I am going to search within a process of choosing the most suitable product for the analysed company. To make the picture …víceAbstract:
V mojej práci sa snažím zmapovať súčasný český trh bankovo úverových produktov pre malé a stredné podniky, konkrétne prevádzkové produkty pre stredne veľké firmy. Pôvodný cieľ práce som upresnila na nájdenie inovatívneho úverového produktu z pohľadu banky, ktorý budem hľadať v rámci vyberania vhodného úverového produktu pre zvolenú firmu. Pre kompletnejší obraz vývoja poskytovania bankových úverov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iq127/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Boris Šturc, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises
Jiří Kolář -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Impact of Globalization on Segment of Small-medium Enterprises
Mariia Nesterova -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises
Jiří Kolář