Bc. Dagmar Alexandra Bernardová

Diplomová práce

Etické aspekty reklamy pro děti

Ethical aspects of Advertisment for Children
Anotace:
Teoretická část se zabývá marketingem, rozebírá marketingový mix a jeho složky. Především se potom věnuje reklamě, jejímu vývoji a historii. Zmiňuje také klíčové osobnosti reklamy, které ovlivnily její důležitost až do dnešní doby. Dále rozebírá pojmy etika a etiketa, jejich význam a důležitost, jak v reklamě, tak ve společnosti. Zmíněny jsou také zákony, které upravují vysílání reklam celkově, i přímo …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis discusses marketing as a whole as well as the marketing mix and its components. The main focus is on advertising, its development, and history. Key personalities who have influenced advertisement and promoted its importance are included. The second part of the thesis analyzes the concepts of ethics and etiquette, their significance and importance, both in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace