Firemní noviny Třinecký hutník Od propagandy k public relations – Petra Jurásková
Petra Jurásková
Bakalářská práce
Firemní noviny Třinecký hutník Od propagandy k public relations
Corporate newspaper Třinecký hutník. From Propaganda to Public Relations
Anotace:
Firemní noviny a časopisy jsou účinným nástrojem interní komunikace podniku téměř sto let. Jejich využívání lze chápat jako jeden z prostředků public relations, jejichž primárním cílem je ovlivňovat v pozitivním slova smyslu mínění veřejnosti. K vytváření vztahů mezi hutním podnikem a zaměstnanci sloužil ve Slezsku od roku 1949 Třinecký hutník, celozávodní "Časopis pracujících Třineckých železáren …víceAbstract:
Company newspapers and magazines have been an effective tool of the internal company communication for decades. Their use might be regarded as the means of public relations whose main aim is the positive influence of the public opinion. Since 1949 the newspaper Třinecký hutník, "the factory magazine of the workers of Třinecké železárny VŘSR (Great October Socialist Revolution), honoured with Work Medal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurásková, Petra. Firemní noviny Třinecký hutník Od propagandy k public relations. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení finanční situace podniku a jeho vliv na region
Daniela Voráčová -
Sociální kapitál podnikového prostředí jako významný lidský zdroj při naplnění vize a strategie podniku
Alena Přibylová -
Posouzení finanční situace podniku s ohledem jeho vlivu na region
Simona Černá -
Ekonomické dopady působení podniku na region
Monika Brodská -
Finanční analýza vybraného podniku a jeho dopad na region
Jana Smejkalová -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Ekonomika zemědělského podniku Bludovská a.s. a jeho postavení v regionu
Lukáš Urban -
Sociální a ekonomické aspekty rodinného podnikání a jejich přínos pro region
Elizaveta Potekhina