Ethics as a company’s marketing communication tool – Bc. Veronika Šmídová
Bc. Veronika Šmídová
Master's thesis
Ethics as a company’s marketing communication tool
Etika jako nástroj firemní marketingové komunikace
Anotácia:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši zaměřenou na etiku, marketingovou komunikaci, a marketingovou etiku.Praktická část obsahuje analýzu zkoumající soulad s etickými zásadami vybrané firmy PRO-ZETA a.s. Analýza je založena na kvantitativním výzkumu a zkoumá take přístup zaměstnanců firmy k etice a k potenciálnímu zavedení …viacAbstract:
The diploma thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part provides literature research about ethics, marketing communication, and marketing ethics.The practical part of the thesis provides an analysis of compliance with ethical principles of a selected company PRO-ZETA a.s. The analysis is based on a quantitative research and it also evaluates the employees’ attitude …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
- Oponent: Martin Kovanič, Ph.D. M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová