Bc. Veronika Šmídová

Master's thesis

Ethics as a company’s marketing communication tool

Etika jako nástroj firemní marketingové komunikace
Anotácia:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši zaměřenou na etiku, marketingovou komunikaci, a marketingovou etiku.Praktická část obsahuje analýzu zkoumající soulad s etickými zásadami vybrané firmy PRO-ZETA a.s. Analýza je založena na kvantitativním výzkumu a zkoumá take přístup zaměstnanců firmy k etice a k potenciálnímu zavedení …viac
Abstract:
The diploma thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part provides literature research about ethics, marketing communication, and marketing ethics.The practical part of the thesis provides an analysis of compliance with ethical principles of a selected company PRO-ZETA a.s. The analysis is based on a quantitative research and it also evaluates the employees’ attitude …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
  • Oponent: Martin Kovanič, Ph.D. M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendel University in Brno

Faculty of Regional Development and International Studies

Master programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions