Tvorba hodnoty v inovačním podniku a její stanovení – David Zámečník
David Zámečník
Master's thesis
Tvorba hodnoty v inovačním podniku a její stanovení
Value creation in innovative company and its assessment
Anotácia:
Cílem dilomové práce na téma "Tvorba hodnoty v inovačním podniku a její stanovení" je určit hodnotu podniku Rodinný pivovar Bernard a následné využití možných scénářů k určení střední hodnoty podniku. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část je teoreticko-metodologická, kde jsou rozebrány účely, metody a postupy samotného ocenění, strategické analýzy, finanční analýzy, generátoů hodnot a …viacAbstract:
The diploma thesis "Value creation in innovative business and its assessment" is aimed at assessing the value of Family brewery Bernard company and later usage of potential scenarios to determine the expected value of the company. The thesis consists of two parts. First is theoretical-methodical part, where the means, methods and processes of the appreciation itself, strategic analyses, financial analyses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: Miroslav Špaček
- Oponent: Barbora Rýdlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Osobní finanční plánování v kontextu plánování rodičovství
Jakub Baran -
Financial Planning and Financial Analysis of a Limited Liability Company
Veronika Strebeľová -
A History of Financial Planning in the Czech Republic and Great Britain
Kristián Vencl -
Finanční analýza Pivovaru Bernard
Adam Janoušek -
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard a.s.
Viktoriia Toropova -
Finanční analýza za účelem ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD, a.s.
Aleksandre Petriashvili -
Zhodnocení marketingového mixu pivovaru Bernard
Tereza Maršíková -
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová