Mgr. Igor PETROVICS

Master's thesis

Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností

Optimal marketing and communication mix for low-cost airlines.
Abstract:
V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli.
Abstract:
In my thesis my goal was to create the optimal marketing and communication proposal for a low-cost airline. This proposal was made based on an analysis of the aeronautics industry within the Czech Republic, target audience analysis, airline media behaviour analysis and on a survey of 134 respondents who flew at least once in the last year.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10621

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PETROVICS, Igor. Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.