Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností – Mgr. Igor PETROVICS
Mgr. Igor PETROVICS
Master's thesis
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností
Optimal marketing and communication mix for low-cost airlines.
Abstract:
V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli.Abstract:
In my thesis my goal was to create the optimal marketing and communication proposal for a low-cost airline. This proposal was made based on an analysis of the aeronautics industry within the Czech Republic, target audience analysis, airline media behaviour analysis and on a survey of 134 respondents who flew at least once in the last year.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10621
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROVICS, Igor. \textit{Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/3jubld/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETROVICS, Igor. Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová