Bc. Kateřina GRUNTOVÁ

Master's thesis

Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu

The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing
Abstract:
Teoretická část diplomové práce vymezuje základní formy internetové reklamy, popisuje je včetně jejich kladů a záporů. Zabývá se náklady na jejich využívání prostřednictvím způsobů platby za jednotlivé formy internetové reklamy, právními předpisy, které tento druh reklamy upravují a jejich možným použitím. Pokouším se zde vyhodnotit jednotlivé formy tohoto druhu reklamy z hlediska jejich vhodnosti …more
Abstract:
The theoretical part of this diploma work encloses basic form on internet advertisement. It describes all its pros and cons. The theoretical part deals with cost and their usage through different ways of each internet advertisement payment, legislation which sets up this kind of advertisement and its possible usage. I am trying to analyse each form of this kind of advertisement from the view of its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2011
  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRUNTOVÁ, Kateřina. Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management