Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu – Bc. Kateřina GRUNTOVÁ
Bc. Kateřina GRUNTOVÁ
Master's thesis
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing
Abstract:
Teoretická část diplomové práce vymezuje základní formy internetové reklamy, popisuje je včetně jejich kladů a záporů. Zabývá se náklady na jejich využívání prostřednictvím způsobů platby za jednotlivé formy internetové reklamy, právními předpisy, které tento druh reklamy upravují a jejich možným použitím. Pokouším se zde vyhodnotit jednotlivé formy tohoto druhu reklamy z hlediska jejich vhodnosti …moreAbstract:
The theoretical part of this diploma work encloses basic form on internet advertisement. It describes all its pros and cons. The theoretical part deals with cost and their usage through different ways of each internet advertisement payment, legislation which sets up this kind of advertisement and its possible usage. I am trying to analyse each form of this kind of advertisement from the view of its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2011
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRUNTOVÁ, Kateřina. \textit{Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3k0lfc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRUNTOVÁ, Kateřina. Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka