Hana Páleníková

Bakalářská práce

Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika

Marketing communications of NuSpring Czech Republic
Anotace:
Předmětem bakalářské práce jsou Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje a nové trendy v marketingových komunikacích. V praktické části je představena společnosti NuSpring Česká republika. Byla provedena analýza stávajících forem komunikací, konkurenční analýza a SWOT analýza. Na základě …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is Marketing Communications of the company NuSpring Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing and commercial communications, their tools and new trends in marketing communications. In the practical part, the company NuSpring Czech Republic is introduced. An analysis of existing forms of communications, a competitive analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81357