Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika – Hana Páleníková
Hana Páleníková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika
Marketing communications of NuSpring Czech Republic
Anotace:
Předmětem bakalářské práce jsou Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje a nové trendy v marketingových komunikacích. V praktické části je představena společnosti NuSpring Česká republika. Byla provedena analýza stávajících forem komunikací, konkurenční analýza a SWOT analýza. Na základě …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is Marketing Communications of the company NuSpring Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing and commercial communications, their tools and new trends in marketing communications. In the practical part, the company NuSpring Czech Republic is introduced. An analysis of existing forms of communications, a competitive analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková