Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami – Dagmar VEPŘEKOVÁ
Dagmar VEPŘEKOVÁ
Bakalářská práce
Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Relationship among pupils and integrated one in the classroom
Anotace:
Práce se zabývá vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Popisuje, kdo a co všechno ovlivňuje třídní klima, kdo jsou jeho spolutvůrci. Vysvětluje základní speciálně pedagogické pojmy, a jak lze klima měřit. V praktické části vyhodnocuje sociometrické dotazníky ze tří různých základních škol.Abstract:
The thesis focus on relationships between pupils and pupils with the special educational needs in the classroom. It describes who and what has impact the classroom climate and who are the co-creators. Work explains the basic special pedagogical terms, and how the climate could be measured. In the practical part, there is evaluation of social metric questionnaires from three different elementary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEPŘEKOVÁ, Dagmar. Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva