Bc. Ladislav ŠÁLOVSKÝ

Diplomová práce

Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

The Customer relationship management innovation project with using CRM components in the company SEEIF Ceramic, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na …více
Abstract:
Intention of my master thesis is Project of innovation of customer relationship management with support of CRM elements in the company SEEIF Ceramic, a.s. The thesis is divided into two main parts consisting of a theoretical and practical part. The theoretical part drawn from scientific literature and world wide web information?s. It describes marketing activities in connection with CRM systems, as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21969

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠÁLOVSKÝ, Ladislav. Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe