Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani – Bc. Zuzana Bělehradová
Bc. Zuzana Bělehradová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Marketing communication in a crowdfunding campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani“ je rozbor vhodné marketingové strategie značky před, během a po odměnově orientované crowdfundingové kampani. Práce si klade za cíl připravit a vyhodnotit A/B testování marketingové komunikace vybraného podniku, vyhodnotit reakce cílové skupiny na konkrétní sdělení a formulovat doporučení pro další komunikaci značky. Součástí …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis "Marketing communication in a crowdfunding campaign" is an analysis of a suitable marketing strategy for a brand before, during, and after a reward-oriented crowdfunding campaign. The thesis prepares and evaluates A / B testing of marketing communication of a selected company. The thesis also evaluates the reactions of the target group to a specific marketing message …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d867g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová