Aktivizující metody ve výuce biologie na střední škole se zaměřením na badatelsky orientovanou výuku – Bc. Monika Stránská
Bc. Monika Stránská
Diplomová práce
Aktivizující metody ve výuce biologie na střední škole se zaměřením na badatelsky orientovanou výuku
The Activating Methods in Teaching of Biology in a High School Focused on Inquiry-Based Science Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktivizujícími metodami výuky a jejich využitím ve výuce biologie na střední škole. V teoretické části jsou aktivizující metody obecně charakterizovány, je zde popsáno jejich možné využití v hodinách biologie. Podrobněji je charakterizována metoda badatelsky orientované výuky (BOV). Praktická část práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na využívání různých …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4027
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Přemysl Štindl
- Oponent: PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNSKÁ, Monika. \textit{Aktivizující metody ve výuce biologie na střední škole se zaměřením na badatelsky orientovanou výuku}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3l17cf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - biologie, Učitelství pro střední školy - dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva