Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice – Alžběta Stillerová
Alžběta Stillerová
Master's thesis
Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice
Political marketing tools and their use in the campaign for the presidential elections in 2013 in Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku politického marketingu s cílem analyzovat jeho využití při prezidentských volbách v České republice v roce 2013. K analýze kampaní je v práci použit model politického marketingu Bruce I. Newmana. Přínosem práce je zhodnocení působení volebních kampaní na voliče věkové kategorie od 18 do 35 let prostřednictvím kvantitativní výzkumné sondy. Ke sběru dat …viacAbstract:
The thesis "Political marketing tools and their use in the campaign for the presidential elections in 2013 in Czech Republic" focuses on political marketing in order to analyze a usage of political marketing tools in the presidential election campaign in 2013. For a purpose if this analysis, the Bruce I. Newman's model of political marketing is used in the thesis. Main contribution of this thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39028
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedúci: Jana Boučková
- Oponent: Daniel Váňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STILLEROVÁ, Alžběta. \textit{Nástroje politického marketingu a~jejich využití v~předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v~České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3l2l39/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Analýza předvolebních debat kandidátů na prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018
Daniel Doležal -
Použíté finančné prostriedky na kampane kandidátov na post prezidenta Českej republiky v roku 2012/2013 a ich profesionalizácia
Marcela Králiková -
Analyse contrastive de discours politique : les élections présidentielles en France (2012) et en République tchèque (2013)
Kateřina Pachtová