Automatizace e-mailingu internetového obchodu – Bc. Jakub Ptošek
Bc. Jakub Ptošek
Master's thesis
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
E-mail marketing automation of online store
Abstract:
Diplomová práce se zabývá automatizací e-mail marketingu. Cílem práce je navrhnout optimální formu scénářů automatizovaných e-mailingových kampaní internetového obchodu Actisport.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci, e-mailingu a automatizacích. Praktická část obsahuje návrhy scénářů automatizovaných e-mailingových kampaní, výzkum …moreAbstract:
The thesis deals with the automation of e-mail marketing. The aim of the thesis is to propose the optimal form of automated e-mail campaigns for online store Actisport.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication, e-mailing and automation. The practical part includes the design of scenarios of automated e-mailing campaigns, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/x5yao/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Šimon Šťastný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Automatizace e-mailingové komunikace v marketingu
Adéla Smrčková -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková