Automatizace e-mailingu internetového obchodu – Bc. Jakub Ptošek
Bc. Jakub Ptošek
Master's thesis
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
E-mail marketing automation of online store
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá automatizací e-mail marketingu. Cílem práce je navrhnout optimální formu scénářů automatizovaných e-mailingových kampaní internetového obchodu Actisport.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci, e-mailingu a automatizacích. Praktická část obsahuje návrhy scénářů automatizovaných e-mailingových kampaní, výzkum …viacAbstract:
The thesis deals with the automation of e-mail marketing. The aim of the thesis is to propose the optimal form of automated e-mail campaigns for online store Actisport.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication, e-mailing and automation. The practical part includes the design of scenarios of automated e-mailing campaigns, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/x5yao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šimon Šťastný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Automatizace e-mailingové komunikace v marketingu
Adéla Smrčková -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková