Bc. Lucie ŘEPKOVÁ

Bakalářská práce

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Children as a target group from the point of view of advertisment ethics
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsání etiky reklamy pro děti, pravidla, která v této oblasti platí a dále pak působení reklamy na děti. Teoretická část se zabývá psychologií reklamy, pohledem na dítě jako spotřebitele, Radou pro reklamu, etickým kodexem a právními úpravami platnými pro oblast reklamy. V praktické části analyzuji průzkumy zabývající se reklamou pro děti a kauzy projednávané Radou pro …více
Abstract:
As a goal of my essay, I chose to study ethics in advertising to children, rules applied in this field and also the effects of advertising on children. The theoretical part of my essay is aimed on the psychological effect of advertising with main focus on children as consum-ers, code of ethics, The Czech Advertising Standards Council and legal forms applied to advertising. In the practical part I analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10530

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘEPKOVÁ, Lucie. Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace