Bc. Jana Gajdicová

Diplomová práce

Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny

Multilevel marketing within the direct sales of Eurona by Cerny
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit princip fungování multilevel marketingu v rámci přímého marketingu u vybrané společnosti a vytvořit souhrnný přehled, proč je tento typ prodeje zajímavý a unikátní. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the principle of multilevel marketing as part of direct marketing at a selected company and to create a summary of why this type of sales is interesting and unique. Available secondary data as well as primary data should be used for the work. The thesis will define the theoretical starting points of the investigated issue, the characteristics of the investigated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/icmjw/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Kajánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management