Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny – Bc. Jana Gajdicová
Bc. Jana Gajdicová
Master's thesis
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Multilevel marketing within the direct sales of Eurona by Cerny
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit princip fungování multilevel marketingu v rámci přímého marketingu u vybrané společnosti a vytvořit souhrnný přehled, proč je tento typ prodeje zajímavý a unikátní. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the principle of multilevel marketing as part of direct marketing at a selected company and to create a summary of why this type of sales is interesting and unique. Available secondary data as well as primary data should be used for the work. The thesis will define the theoretical starting points of the investigated issue, the characteristics of the investigated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/icmjw/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Kajánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAJDICOVÁ, Jana. \textit{Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3la6lh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko