Rozálie Palovová
Bakalářská práce
Využití hudby v neuromarketingu
The Use of Music in Neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím hudby v neuromarketingu a jejím následným působením na nákupní chování zákazníka. Hlavním cílem práce je zjištění, jak hudba z pohledu neuromarketingu ovlivňuje respondenty v procesu nákupního rozhodování. V praktické části je pak provedeno vlastní neuromarketingové šetření, ve kterém byly respondentům pouštěny hudební ukázky a následně byl pomocí EEG zkoumán jejich …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the use of music in neuromarketing and its subsequent effect on customer buying behaviour. The main objective of the thesis is to find out how music influences respondents in the purchase decision-making process from a neuromarketing perspective and how the conscious and unconscious responses of respondents to musical stimuli differ. In the practical part, the actual neuromarketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fs2a8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Neuromarketing - výhody a rizika
Krystyna Trofimova -
Neuromarketing
Tereza Mrkvová -
Neuromarketing v České republice
Kateřina Lazarčíková -
Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek
Michal Malíček -
Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea
Jan Maryško -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková