Michal Malíček

Bakalářská práce

Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek

Neuromarketing v rámci fast foodových značek
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje pojem „neuromarketing“ a zabývá se tím, kde se s ním můžeme setkat, jeho výzkumnými metodami a jeho pozitivy a negativy. Pojednává o každodenních rozhodnutích spotřebitele v různých odvětvích a řeší otázku chování spotřebitele při koupi produktů. Dále se zabývá technikami a průzkumem neuromarketingu v rámci gastronomie a restaurací. Zkoumá specifické metody těchto …více
Abstract:
This bachelor thesis introduces the concept of neuromarketing and deals with where we can meet it, its research methods and its positives and negatives. It deals with everyday consumer decisions in various segments and addresses the issue of consumer behavior when buying products. It also deals with techniques and research of neuromarketing within fast food brands and chains. It explores the specific …více
Abstract:
Táto bakalárska práca predstavuje pojem „neuromarketing“ a zaoberá sa tým, kde sa s ním môžeme stretnúť, jeho výskumnými metódami a jeho pozitívami a negatívami. Pojednáva o každodenných rozhodnutiach spotrebiteľa v rôznych odvetviach a rieši otázku správania spotrebiteľa pri kúpe produktov. Ďalej sa zaoberá technikami a prieskumom neuromarketingu v rámci gastronómie a reštaurácií. Skúma špecifické …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.