Ing. Valeriya Bryusova

Bakalářská práce

Komparace vybraných metod marketingového výzkumu

Comparation of Chosen Methods of Marketing Research
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifickou marketingovou činnost – na marketingový vý-zkum. Práce analyzuje proces realizace marketingových výzkumů a hlavní kvantitativní a kvalitativní metody marketingového výzkumu. V aplikační části práce jsou vybrané metody marketingového výzkumu uplatněny na konkrétním příkladu. Poslední část práce porovnává metodu dotazníku a skupinového rozhovoru.
Abstract:
The thesis is focused on the specific marketing activity – marketing research . The work ana-lyzes the realisation process of the marketing researches and the main quantitative and qualitative methods of marketing research. In the aplication part of the work are the chosen methods of marketing research applied to concrete examples. The last part compares the method of a questionnaire and group interview
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS