Bc. Veronika Čelková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh

Marketing communication linked to the launching of a new product on the market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření plánu marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Práce bude rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vymezením pojmů, které se vztahují k tématu jako jsou marketingová komunikace, komunikační mix, uvedení produktu na trh, plánování marketingové kampaně a další. Praktická část bude věnována analýze …more
Abstract:
The aim of the BA thesis is to create a marketing communication plan for the launch of a new product. The thesis will consist of a theoretical and a practical part. The theoretical part will provide the definition of terminology related to the topic, such as marketing communication, communication mix, product launch, marketing campaign planning etc. The practical part will consist of the analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Recmanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné