Mgr. Martina Fojtů
Bachelor's thesis
Vztah médií a PR
The Relationship between Media and PR
Anotácia:
Práce se zabývá vztahem mezi novináři a pracovníky public relations, konkrétně těmi kteří spolupracují v sektoru vědy, výzkumu a terciárního vzdělávání. Využívá přitom teorie brandingu, public relations a media relations a žurnalistických hodnot. Přibližuje tak, jaký-mi cestami lze informace do médií ideálně prosazovat. Cílem práce je popsat, jak se konkrétně vztahy mezi PR specialisty a novináři vytvářejí …viacAbstract:
The thesis deals with the relationship between journalists and public relations specialists, namely those who cooperate in the field of science, research and tertiary education. It uses the theory of branding, public relations and media relations and journalistic values. It ap-proaches the ways in which information can ideally be promoted to the media. The aim of the thesis is to describe how the relations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fojtů, Martina. Vztah médií a PR. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Českí študenti žurnalistiky v medzinárodnej perspektíve: hodnoty a postoje nastupujúcej žurnalistickej generácie
Marína Urbániková -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations
Petr MERENDA -
Nové nástroje komunikace vědy v malém a středním podnikání
Lucie Kožnarová -
US-China relations after 9/11: the impact of the attacks on mutual relations up to 2012
Lucie Šachová -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová