Klára Hniličková

Bachelor's thesis

Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací

Analysis and developement of visual corporate identity using modern methods and applications
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop …more
Abstract:
This project focuses on the step-by-step development of new visual corporate identity for a company under the name "K-IT". The paper contains an elaborate explanation of the importance of quality visual corporate identity, both from an aesthetic point of view and also in relation to marketing. The work begins with a brief introduction to digital graphics and descriptions of applications used for designing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: Jiří Zumr
  • Reader: Maja Khabirova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45694