Analýza konkurence značek na trhu šperků – Tereza Kalábová
Tereza Kalábová
Bakalářská práce
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Analysis of Brand Competition in the Jewellery Market
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou konkurence na trhu šperků. Cílem práce bylo srovnat vybrané značky, a to na základě získaných preferencí a názorů respondentů. Práce obsahuje kromě stěžejních kapitol také úvod a závěr. V rámci teoretických východisek týkajících se konkurence, byla vymezena definice pojmu konkurence, analýza konkurence a také prvky marketingového mixu. V charakteristice trhu byl popsán …víceAbstract:
This work deals with the analysis of competition in the jewelry market. The aim of the work was to compare selected brands based on obtained preferences and opinions of respondents. In addition to key chapters, the work also includes an introduction and conclusion. Within the theoretical framework concerning competition, the definition of competition, analysis of competition, and elements of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152780
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Didactic games: competition as a motivating or demotivating constituent
Miroslava ČMELÍKOVÁ -
Demand analysis of a selected destination
Lizaveta Haratskevich -
Human-Wildlife Conflict: Analysis of factors involved in wildlife attacks on human in and around Chitwan National Park, Nepal
Thakur Silwal -
Analysis of Teahouses in a Selected Region
Martin Sauer -
Analysis of hotel jargon and slang
Ivan Marousek -
Unsupervised Machine Learning Methods for Behaviour Analysis and Anomaly Detection in University Environment
Pavel Strnad -
An Analysis of Human Resource Management in ING corporation, spol. s r.o.
Lukáš Slánský -
An Analysis of Employee Satisfaction in a Chosen Company
Vendula Vodáková