Tereza Kalábová

Bakalářská práce

Analýza konkurence značek na trhu šperků

Analysis of Brand Competition in the Jewellery Market
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou konkurence na trhu šperků. Cílem práce bylo srovnat vybrané značky, a to na základě získaných preferencí a názorů respondentů. Práce obsahuje kromě stěžejních kapitol také úvod a závěr. V rámci teoretických východisek týkajících se konkurence, byla vymezena definice pojmu konkurence, analýza konkurence a také prvky marketingového mixu. V charakteristice trhu byl popsán …více
Abstract:
This work deals with the analysis of competition in the jewelry market. The aim of the work was to compare selected brands based on obtained preferences and opinions of respondents. In addition to key chapters, the work also includes an introduction and conclusion. Within the theoretical framework concerning competition, the definition of competition, analysis of competition, and elements of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Lukáš Kozák

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava