Jan Kebrle
Bachelor's thesis
Marketingová analýza start-up firmy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky marketingu popsány a vysvětleny z teoretické hlediska. V druhé, praktické části, jsou jednotlivé složky analyzovány již ve vztahu ke společnosti a jsou provedeny analýzy vnějších a vnitřních …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to analyze the marketing of the start-up company Dobra rekonstrukce s.r.o. and analyze external and internal influences on society. In the first part of the bachelor's thesis, the individual basic components of marketing are described and explained from a theoretical point of view. In the second practical part, the individual components are analyzed already about the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/3nk5b9/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Koncepce řízení a rozvoje společnosti Kultura a sport Chomutov, s. r. o.
Martin Virt -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek